30. mars 2012

Påskeferie!




Endelig kan jeg slippe gleden løs over at det er
P Å S K E F E R I E !!!!!

I morgen setter jeg kursen sørover. Da er det fin ferietid sammen med venner og familie som venter. Jeg gleder meg!

I dag har jeg disket opp med hjemmelagde cupcakes til fredagskaffen på jobben. 
(Som dere kanskje forstår jobber jeg i det offentlige) Ansvaret for å stelle i stand går på rundgang, i dag var det blant annet min tur. Da syntes jeg det passet godt å servere påskegule cupcakes. Nok en gang har jeg bakt etter Frøken Fabelaktig sine oppskrifter. De slår aldri feil.

God påske til alle som titter innom Pink lady and the polkadots!

11 kommentarer:

  1. God påske til deg!!
    klm ingrid l

    SvarSlett
  2. God påske! Ses om noen få dager :)
    Klem

    SvarSlett
  3. Å, som vi gleder oss til å se dere igjen!!

    kjør fint sørover!

    SvarSlett
  4. Mmm, de så herlig gode ut:)
    Den gule fargen er bare nyyydelig ♥
    MÅ testes:)
    Tipper kollegaene dine ble GLADE:)

    God helg!!

    SvarSlett
  5. Kose deg masse på ferie!

    Klem,
    Vicky

    SvarSlett
  6. Så bra du får oppskriftenen mine til å funke - det gjør megglad!

    Herlig lørdag til deg og dine!
    Her på Nesåsen er det sol, men huff som det blåser! USJ! Jeg og Nala skal til mamma og lage wontons, mannen er på jobb (sånn er det når mannen driver egen bedrift - alltid på jobb)

    Takk for gode og varme ord inne hos meg!
    DU er underbar!
    klem

    SvarSlett
  7. Heldige kollegaer. Gule og fine cupcakes. Jeg kan tenke meg det skapte fin glede.

    Jeg ønsker deg og lille vofsen en god påske. Jeg ønsker dere fint vær, avslapning og glede. :))

    SvarSlett
  8. God påske til deg også!
    Klem

    SvarSlett
  9. så nydelige cupcakes!
    tipper kollegaene dine ble glad!

    ønsker deg en herlig påske!
    klem ellemell

    SvarSlett

Tusen takk for din kommentar!