6. april 2012

Interiørshopping



Tidligere i uka hadde jeg og mamma oss en runde i noen interiørbutikker i nærheten. Det er et veldig godt utvalg av interiørvarer i området Farsund/Lyngdal. Det er noe å finne uansett hvilken hvilken stil man liker.

Kredittkortet fikk kjørt seg denne dagen. Noe veldig fint med striper på fikk bli med meg hjem. Noen bursdagsgaver ble kjøpt. Ellers fant jeg et og annet jeg kan ønske meg til 30-årsdagen som er like rundt hjørnet.


Jeg er litt nysgjerrig på om jeg har noen lesere i dette området. Har du lyst til å legge igjen et spor? Kanskje det er noen i nærheten som blogger også?


Nå er vi på vei avgårde for å besøke gode venner. Jeg ønsker alle som titter innom en flott fredagskveld!


22 kommentarer:

  1. Så mye fint!
    Skjønner godt kredittkortet fikk kjørt seg litt:-)

    Ha en fortsatt fin påske!

    Klem

    SvarSlett
  2. Hehe, jeg skjønner vi påskeferierer på samme sted:) Vi var på strandtur i dag, helt nydelig!! Det er masse kjekke interiørbutikker her nede ja, må en liten kosetur i morgen:)

    Fortsatt fin påske

    SvarSlett
  3. Mye mye fint her altså!!

    :)

    SvarSlett
  4. Oioioi så mye fint!!

    Fortsatt god påske min venn:)
    *KLEMMER*

    SvarSlett
  5. Mange fine butikker du har vært i, ja bli med til Ølen. For en butikk det er;)

    SvarSlett
  6. Masse herlige farger, masse fint :)
    Trude :)

    SvarSlett
  7. Hei på deg!!
    Mange kjente butikker her:-))))
    Jeg bor i Farsund og er titt og ofte inne på Blå Eik, superfin butikk:-)
    Var nesten litt rart å plutselig se så mye kjent....
    Fortsatt fin påske til deg:-)))

    Klem Fru Samuelsen-Siri

    SvarSlett
  8. Så fine bilder fra de fine og kjente butikkene... Eller det vil si, der var en ukjent, lises hjørne... Hvor er den?
    Jeg er helt enig, utrolig bra utvalg på så liten plass...kommer alltid tilbake med noe fint!

    Ha en kjempe fin påske hjemme;)
    Vi gjør oss klare til avreise, England i morgen:)
    Påske klem

    SvarSlett
  9. Hei på deg.
    Så masse flott!
    Ønsker deg en fortsatt fin påske.
    Klem, Monica

    SvarSlett
  10. Å her var det mye fint :))

    Fortsatt fin påske!
    Hilsen en rogalandsblohgger

    SvarSlett
  11. Masse fin her ja!
    Jeg hentet i dag premier jeg vant oss Riviera Maison! Jeg var litt usikker på hva skulle jeg bruker den til, så jeg må kommer tilbake om ikke så lenge ;)

    Tusen takk for de fine komentaren oss meg :)
    Påske klem,
    Vicky

    SvarSlett
  12. ja,her var det mye fint og kjent:) jeg er født,oppvokst og bosatt i Lyngdal, og er MEGET fornøyd med utviklingen på butikkfronten!

    SvarSlett
  13. Interiørshopping er aldri feil! Fortsatt god påske til deg og dine! :) Klemmer

    SvarSlett
  14. Så mye fint det var her! Er visst en stund siden jeg har vært i butikker i Farsund og Lyngdal :)
    Det var koselig å se deg og dine kjære i påska!!
    Ønsker deg en god ny jobbuke!!
    Klem

    SvarSlett
  15. Hei!
    I går fikk jeg en blogg award, og skal gi den videre til 5 som jeg synes fortjener den.
    Jeg vil gi den ene til deg! Syns du har en flott fargerik og inspirerende blogg!

    Hva du skal gjøre med awarden kan du se på bloggen min.

    Ønsker deg en strålende kveld!

    Klem!

    SvarSlett
  16. Koselig! Gleder meg til å se hva som ble med deg hjem :)

    Håper dere har hatt en fin påske. Vi har kost oss hjemme og fått masse tid sammen i familien, gått på turer, lekt og lest, ryddet litt ute og slappet mye av :)

    Ønsker deg ei god ny uke
    Klem Tonje

    SvarSlett
  17. Såå mye fint!

    Fabelaktig ukesstart til deg.
    Takk for koselig hilsen inne hos meg :)
    Jeg har hatt en liten påskepause og det var igrunn godt.

    Jeg håper du har hatt en fin påske.
    klem

    SvarSlett
  18. Hei på deg. JEg har bodd i Kvinedal, visste du det?? Ser blogginnlegget ditt ikke langt fra. Gratulerer med GUL KANNA. Se bloggen min :-) Signe

    SvarSlett
  19. Strålande innlegg!
    Skikkelig flott med fargeelementene:)
    Flink du er.

    Ser ut som det er masse flotte butikkar i nærområdet. Her er det klart at kredittkortet blei varmt.

    Håpar formen er bedre:)
    klem!

    SvarSlett
  20. Ja, här var det massor med fint - är säker på att jag kunde fyllt 1 kundvagn eller 2, hihi...

    Ang. Milo som hundnamn så var vi helt säkra på att vår hund skulle heta Milo, och vi skulle ha en liten gutt. Men så blev jag helt førälskad i den enda lille jenta som var kvar. Så det blev hon och hon fick ändå heta Milo. ;)

    Jag är väldigt ledsen över att jag har varit så dålig på att kommentera den senaste tiden... Men nu hoppas jag att husets bredband ska vara back on track och jag gläder mig att komma tillbaka ordentligt med bloggandet!
    Ha en super-super-dag! Kram Joy

    SvarSlett
  21. Knallfine butikker. Jeg har fulgt deg en stund, men fikk endelig rotet meg til å legge igjen spor. Herlig blogg!

    SvarSlett

Tusen takk for din kommentar!