18. april 2012

Vannflaske



For et par mnd siden fikk jeg denne flotte vannflasken av Fabelaktige Maia. Den er fra Eva Solo og er en av nyhentene som ble sluppet denne våren. 

Vannflasken har blitt min favoritt. Den er stadig med på farten. Snart fylles den opp på nytt og blir med på togtur. I ettermiddag reiser jeg til Geilo hvor jeg skal tilbringe resten av uka sammen med gode kolleger for faglig påfyll.  



Om du har lyst til å lese mer om eller kjøpe en slik vannflaske kan du ta en titt på Eva Solo sin nettbutikk.


Og tusen takk for alle fine kommentarer på mitt siste innlegg. Jeg er mye bedre nå og gleder meg til å ta fatt på hverdagen igjen!

11 kommentarer:

  1. Har den jeg og, og digger den:)
    Og den tåler jo ALT!!

    HA en fin fin dag:)

    SvarSlett
  2. Veldig fin! Kos deg på Geilo:-)

    SvarSlett
  3. Kjempestilig!!
    Nok en "må ha" sak!? ;-)
    Fin dag til deg,klm ingrid l
    P.S Du hadde helt rett ang utsikten vår,vi bor på Askøy!! Flink du!! ;-)

    SvarSlett
  4. Så fin!!

    Kos deg på togtur :))

    SvarSlett
  5. Kjempe flott vannflaske....
    Godt formen er bra igjen, og kos deg masse på tur, var der selv i påsken da samboeren sin familie har hytte ikke så langt fra geilo...
    klem victoria

    SvarSlett
  6. God tur til Geilo! kjekt med faglig påfyll:)

    jeg ahr også fått emg en slik flaske, bare at min har blå snor!:)
    sees om en uke!
    klem ellemell

    SvarSlett
  7. Stilig flaske!
    Har lurt på å kjøpe en selv :)
    Kan den vaskes i oppvaskmaskin?

    Fin onsdagskveld til deg!

    SvarSlett
  8. Kjempefin flaske! Jeg er klart til neste uke :-) det blir gøy!

    Vicky

    SvarSlett
  9. Har sett den flasken i butikken her i Mandal, den er fin. Nydelige frokostbilder i innlegget under her også. Bra du er på bedringens vei!!

    SvarSlett
  10. Hei:)
    Long time!
    Håpar at du er bedre i formen, hørres ut som ein stri turn du har vore gjennom:(

    Så gøy med tur til Geilo. Alltid kjekt å forlate kontoret og ha heile dagar med påfyll og kjekke ting.

    No nærmar deg seg bloggtreff, gler meg masse. Eg kan komma ned til byn og treffa deg om det er enklast? Eller kanskje møtes i Paradiskrysset?

    Eg har min fyrste giveaway på bloggen forresten, håpar du vil vera med:)

    Stor klem!

    SvarSlett
  11. Kjempefin flaske!! :-)))

    SvarSlett

Tusen takk for din kommentar!