1. januar 2013

Årskavalkade 2012


Januar: Jeg ble hekta på Instagram(hvilket vedvarte gjennom hele 2012). Kjæresten hadde bursdag og fikk hjemmestrikket sort teppe i gave av mine foreldre. Mali viste seg frem i den lille rosa genseren sin. Når jeg ser tilbake forundrer det meg at hun har vært så liten.


Februar: Vi malte den ene veggen i stua sort. Jeg deltok i utfordringen "merket". Vi bakte og spiste fastelavensboller.



Mars: Den mest aktive måneden på bloggen i 2012. Det ble arrangert to giveaways i samarbeid med Holmegaard. Selv vant jeg en nydelig lykt hos Mies Mirakler. Inviterte bloggevenninner til påskelunch. Jeg deltok på utfordringen "Påske i mitt hus" hvor jeg ble en av finalistene.



April: Vi reiste på påskeferie på Sørlandet. Jeg ordnet til vår på balkongen. Måneden ble avsluttet med pressevisning på nye IKEA.


Mai: Jeg ble 30 år og spiste bursdagsmiddagen min på et nyåpnet IKEA. Helgen etterpå samlet vi mange venner til tapas og fest. Det ble mange flotte gaver som jeg viste frem i tiden etterpå.  17-mai hadde vi tradisjon tro pølselunch hos oss. Deler av pinsen tilbrakte vi på Austevoll med slaraffenliv i hengekøy, sjøsetting av båt og fisketur.



Juni: Jeg inviterte bloggevenninner på tapas. Reiste en tur til Sørlandet. Lot meg fasinere av peoner i mammas hage. Bakte cookies og dyttet i meg i troa på at bikinien sikkert ikke skulle på denne sommeren. 

I juli og august ble det stille på bloggen. I juli mistet en som stod oss nær ♥  I august ble det ferie både på Sørlandet og på cruisebåt i Middelhavet.



September: Noen sporadiske oppdateringer på bloggen. Månedens høydepunkt var Bolig og Interiørmessen i Grieghallen.


Oktober: Jeg dekket høstbord. Delte oppskrift på min frokostfavoritt. Mali fylte 1 år og inviterte to små venner til selskapeligheter. 


November: Turen gikk til Stavanger og det var bloggtreff på Landstil. Jeg koste meg i sofakroken og gledet meg til jul. En dag fikk jeg også den etterlengtede Kubus 4 i posten og lykken var stor. 


Desember: Måneden begynte med en tur til Oslo. Shopping og venninnetid stod på programmet. Vi inviterte gode venner til julebord. Juleverksted sammen med bloggevenninner. Det var en koselig førjulstid som ble tilbrakt i Bergen før vi reiste til Sørlandet for julefeiring. 

Nå står et nytt år for døren. Lite vet vi om hva det vil bringe. Jeg har gode venner, en fin familie, en kjekk kjæreste og en jobb jeg trives i. Jeg skal holde fast på det. Godt nyttår!   

14 kommentarer:

  1. flott årskavalkade frøken!
    jeg holder på med min, men er ikke helt venner med programmet jeg skulle bruke.... ARGH!

    året iår har sålangt begynt bedre enn ifjor, iphonen ligger fortsatt ved siden av her :P
    klem ellemell

    SvarSlett
  2. Flott innlegg, så koselig å se alle kavalkadene rundt om i disse dager :)
    GODT NYTTÅR ♥
    Bli gjerne med på mitt gavedryss ;)
    Klem Anette

    SvarSlett
  3. Så koselig å se hvordan mange fine farger popper hjemme gjennom hele året.

    Godt nyttår klem,
    Vicky

    SvarSlett
  4. Flott kavalkade!!
    Nydelige bilder fra et fint år:)

    Ønsker deg en flott Nytt År ♥

    SvarSlett
  5. Et flott tilbakeblikk! Håper 2013 blir enda bedre!!;)
    Håper vi ses snart!
    klem♥

    SvarSlett
  6. Kjekt å lese årskavalkaden din. Trist at du mistet en som stod deg nær... Håper 2013 blir et godt år for deg!
    Ønsker deg og dine et riktig godt nyttår!
    Gleder meg til å følge deg videre i det nye året
    Klem Tonje

    SvarSlett
  7. Mange flott bilder:)
    Ønsker deg et godt nytt år Tina.
    Var sikker på at jeg var følger hos deg, men nå har jeg ihvertfall fått lagt meg til:)
    Håper det nye året byr på mange flotte opplevelser:)
    I dag er jeg hjemme med ungene, planleggingsdag i lange baner.
    Sola skinner her i Farsund og julen er på vei ut:))
    Ha en fin dag.
    Klem Veronica

    SvarSlett
  8. Godt nytt år til deg!!

    Klem!!

    SvarSlett
  9. For en fin årskavalkade! Burde vel gjort noe slikt jeg også.. Kanskje i morgen?! Nå må jeg bevege meg litt etter å ha lagt strak ut siden lørdag(!) med forskjølese.. Takk for fine minner i åres som har vært og jeg ser frem til mange nye nå i 2013 :)
    Klemmer og smil fra meg

    SvarSlett
  10. Herlige kavalkade!
    Spennende med et nytt år :) håper det har mye fint og by på :)
    Klem

    SvarSlett
  11. Herlig med kavalkade!
    Takk for fin hilsen hos meg, har vært lite blogging i høst... Men nå kan du se helbilde sv sofabordet vårt !
    Fin lørdag til deg !

    SvarSlett
  12. Fin kavalkade! Håper du har hatt en fin uke i det nye året! Klem Julie

    SvarSlett
  13. Herlig oppsummering og så glad for at vi har truffest både to og tre gnger i år :)

    Ønsker deg en fabelaktig start på uken! Her skal resten av kvelden brukes på en etterlengtet bloggerunde, tiden strekker dessverre ikke til lenger *uff* kjenner jeg savner fininger som deg.

    Klemklem

    SvarSlett
  14. Et godt nyttår til deg Tinus!

    SvarSlett

Tusen takk for din kommentar!