9. januar 2013

From within


Hva vil jeg? Hvordan har jeg det? Det er blant annet dette NIB spør om i månedens utfordring, "from within".

Jeg vil ha et hjem med både komfort og stil. Et sted å slappe av og hente seg inn. En god sofa med plass til å krølle seg opp i. Med fluffy dunputer og et hjemmestrikkede ullpledd. Levende lys og friske blomster på bordet. Å være hjemme skal være det beste.


Å få ut jula av stua var deilig. Jeg liker at stua føles litt tom i starten. Det varer som regel ikke så lenge. 

Nyttårsaften var jeg så heldig at jeg fikk oppfylt et ønske av Velkommen. Tirsdag sendte jeg dem adressen min og allerede torsdag kunne jeg hente pakke på posten. En nydelig pute fra Blomingville med matchende servietter. Som dere ser er den allerede på plass i sofaen. Tusen takk!


Nå er perleblomstene på plass i blomsterbutikken. Og med dem kommer lengselen mot vår...



Sofaen er det beste stedet å være for tiden. Det nye året startet med influensa og påfølgende bronkitt. 2013 kan bare bli bedre.

Nå gleder jeg til å besøke dere. Se hva dere har bidratt med i utfordringen og funnet på så langt i år.

8 kommentarer:

  1. Flott bidrag ♥
    Digger happy lights'ene dine altså :) Skulle gjerne funnet en plass til dem her i huset også!

    SvarSlett
  2. Så fine ord.. (og bilete ;)) det er akkurat slik ein heim skal vere!! :)
    Og så fin pute da! eg har eit par pakkar av serviettane.. og nokre fjør til å matche.. men har lyst på puta og kjenner eg.. hoho ;)

    Takk for fine ord! ja eg kosar meg når eg planlegg slike ting, så det er nesten like mykje for meg sjølv ;)
    og bursdagsbornet var happy-happy han og ;)

    Fin torsdag til deg! :)

    SvarSlett
  3. Fin krok du har!! Deilig å krølle seg opp på sofaen og bare nyte :)
    Håper formen er bedre!?
    Jeg nyter en rolig formiddag før jobb i ettermiddag, så er det helg :)
    Klem

    SvarSlett
  4. Bildene dine er nydelige! Den fjærputa er bare så fin, ønsker meg en slik jeg og.

    Tusen takk for ordene dine inne på bloggen min.
    Så kjekt å lese at du liker bildene mine. Nib sine utfordringer er jo alltid spennende, og ekstra spennende å skulle vise noe som skal være persolig inspirert.

    Ha en fin dag, du vakre!!

    SvarSlett
  5. Hei Tina,

    Så fint puten passet inn hos deg. (Og så fine bilder du tar!)
    Veldig kjekt at du nevner VELKOMMEN i bloggen din - tusen takk :-)

    Hilsen Astri
    Velkommen

    SvarSlett
  6. Flott bidrag!
    Nydelige bilder du visier!
    Likete veldig godt stilen din!
    Lykke til med utfordringen!
    Ønsker deg en NydeligFlott torsdagskveld!!
    Klem fra Julie :-)

    SvarSlett
  7. Finfine betraktninger på hvordan du ønsker at hjemmet ditt skal være, og nøyaktig slik tror jeg du har det hjemme hos deg også. Det er i hvert fall mitt inntrykk.

    Perleblomster og lysere dager gir vårlig energi og glede til tross for at det fremdeles er kaldt ute.

    Jeg ønsker deg en avslappende og god torsdagskveld, Tina. :-)
    God bedring ønskes deg også.

    SvarSlett
  8. Stilig pute. Det ser ut at du har en koselig stue ♡

    Klem
    Vicky

    SvarSlett

Tusen takk for din kommentar!