5. mars 2013

Dagens middag


Hei! Jeg titter innom med noen bilder fra dagens middag. I dag hadde vi hjemmelagd kebab med couscous, grønnsaker og tzatziki. Enkel og god mat på en tirsdag.

Og med middagen fikk vi innviet den nye bollen fra Pantone Universe. Den var jeg så heldig å vinne hos Resignert for noen uker siden. I dag kom pakken i posten og jeg er strålende fornøyd. Jeg digger den freshe gulfargen inni bollen.


Her skal vi bruke kvelden på å slappe av. Se en episode eller to av en spennende serie. Om "ånda" er der så henter vi frem koffertene og begynner så smått på pakkingen. Til helgen går nemlig startskuddet for tre ukers ferie. Oiåjoi, som vi gleder oss!




7 kommentarer:

  1. Det er bare helt vanvittig godt ;-) Nam! Koselig borddekking hos deg også :)

    Ha en fin kveld.
    Klem fra Monica :)

    SvarSlett
  2. Hei du søte,
    først og fremst må jeg takke for alle fine ord du legger igjen hos meg.
    Jeg har ikke så mye fritid for hånden om dagen, så jeg får ikke besøkt deg like ofte som jeg ønsker, men vit at jeg setter pris på dine besøk inne hos meg. Søte du!

    Dette så deilig ut! MMMMM!

    Ikveld skal jeg bake 100 cupcakes til Kiwi, både spent og litt nervøs. Skummelt med sånne proffe kunder, men jeg skal nok få det til *blunke*

    Ønsker deg en alle tiders lille-lørdag!
    klem og smil
    -Maia

    SvarSlett
  3. mmm... det såg godt ut! og veldig kul bolle!
    og ikkje minst... heldige dåkke som skal på ferie!!
    3 veker med fri hadde vore HEAVEN no.. har fullt køyr på jobb med meir om dagen så :p

    God tur!! :D

    SvarSlett
  4. Dette var nå virkelig et fest måltid på en tirsdag!! Så flink du er , pent dekket på og sikkert saklig også , fin onsdag ønskes deg! Hilsen karianne

    SvarSlett
  5. Koselige bilder og fin bolle!!
    Heldige dere som snart har tre uker ferie!! Nyt!
    Klem

    SvarSlett
  6. Så deilig ut med den maten altså! :)

    God ukeslutt imorgen.

    Henriette

    SvarSlett
  7. Hei:)
    Kul bolle! Gøy med vinnerlykke.

    Ja, dagane spring avgårde altså. Så du skal ha 3 vekers ferie?? Heldig du:))
    Vi kan godt møtes etter påske om det passer bedre for deg.

    Hei så lenge:)

    SvarSlett

Tusen takk for din kommentar!